הנהלת התיכון והפנימייה

דבר המנהל

ארז מזרחי מנהל תיכון ופנימיית יעדים
ארז מזרחי
מנהל תיכון ופנימיית יעדים

תיכון טכנולוגי "יעדים" הוא בית ספר הנותן מענה לתלמידים ותלמידות מכל רחבי הארץ. בית הספר ממוקם בכפר ביאליק בתוך העיר אך מהווה אי ירוק ומיוחד בתוך המתחם העירוני.

במשך השנים בית הספר התפתח והפך לבית חינוך אשר שם דגש על קידום תלמידיו ומיצוי יכולותיהם בתחומים הלימודיים החברתיים והרגשיים.

יכולותיו של בית הספר להצליח ולקדם תלמידים ותלמידות אשר לא הצליחו להשתלב במסגרות אחרות, ביעדים קיבלו סיוע לימודי ותכניות שונות בקבוצות למידה קטנות, זכו להכרה ע"י משרד החינוך ובית הספר זכה מספר פעמים בפרס החינוך המחוזי.

בית הספר מאפשר לתלמידים להתפתח ולהביא לידי ביטוי את יכולותיהם וע"י כך לפתח תחושת מסוגלות בתחומים שונים התואמים את כישוריהם גם מעבר לפן הלימודי.

ביעדים מתקיימים לימודים לקראת תעודת בגרות לצד הכשרה מקצועית והשילוב הזה  מצליח להוציא בוגרים בעלי שאיפות ויכולת להצליח בתחומים שונים.

בבית הספר קיימת פנימייה לבנות אשר מאפשרת לבנות מכל רחבי הארץ להגיע, לגור בפנימייה, וללמוד במסגרת בית הספר ולבנות לעצמן עתיד איכותי ומוצלח. צוות בית הספר הוא צוות מיוחד שרואה את התלמידים כפרט ומסייע כדי שכל אחד יוכל להגשים את חלומו.

תיכון יעדים ידוע בסביבה בזכות היחס המיוחד בין התלמידים וצוות המורים, קשר זה וההכלה הייחודית הקיימים בבית הספר הם חוזקו המרכזי של בית הספר.

בברכת שנה טובה ומלאת הצלחות,

ארז מזרחי

מנהל תיכון ופנימיית יעדים

תפריט ראשי

דילוג לתוכן