שוברים מיתוסים

שוברים מיתוסים: פנימיית הבנות של תיכון יעדים

כל מה שטוב עם שרון גוטליב | יהלי תקשורת | תיכון טכנולוגי ופנימיית יעדים

מה ייחודי בפנימיית הבנות יעדים ולמי היא מיועדת? מה גורם לנערות מכל רחבי הארץ לרצות למוד ולחיות בתקופת התיכון בפנימיית יעדים? האם אפשר להרגיש בפנימייה כמו בבית ואילו ערכים וכלים לחיים מעניקה הפנימייה? 

מנחת הטלוויזיה שרון גוטליב הזמינה לאולפן את מאיר ברנר – יו"ר העמותה של תיכון ופנימיית יעדים לתוכנית "כל מה שטוב" כדי לשבור כמה מיתוסים ולדבר על החיים והלימודים במקום שבו רואים אותך במרכז: פנימיית הבנות של תיכון יעדים, זוכה פרס החינוך.

תיכון טכנולוגי יעדים, שוכן בכפר ביאליק מיועד לתלמידים ותלמידות בכיתות ט'-יב' מכל רחבי הארץ ובחלקו הצפוני שוכנת פנימיית יעדים המיועדות לבנות הלומדות יחד עם תלמידי התיכון ומתגוררות לאחר שעות פעילות התיכון בפנימייה מודרנית ומעוצבת, המעניקה להן תחושה ביתית בסביבה פסטורלית, פורחת וירוקה.

פנימיית הבנות של תיכון טכנולוגי יעדים, שמה את התלמידות במרכז ועוטפת אותן חברתית, רגשית ולימודית. יעדים הוא המקום בו מעניקים להן חווית תיכון אחרת ומהנה עם מיטב הכלים המשלבים לימודים לקראת תעודת בגרות מלאה יחד עם רכישת מקצוע לחיים מתוך מגוון מגמות טכנולוגיות: מגמת עיצוב וטיפוח החן, מגמת חינוך לגיל הרך, מגמת מלונאות במסלול קונדיטאות ומגמת תקשוב/סלולר המעניקות להן אפשרויות רחבות להשתלב בשוק העבודה העתידי.

כיום בנות מכל רחבי הארץ בוחרות ללמוד בתנאי פנימייה בתיכון יעדים ולנצל את תקופת התיכון כדי שיוכלו ליהנות מחוויה תיכוניסטית שונה ומיוחדת כאילו הן "בטיול שנתי כל השנה", לחיות במקום שמאמין בהן Always ומקבל את כולן באופן שווה עם תמיכה אין סופית, מקום שמאתגר אותן ונותן להן כלים לחיים לעצמאות ומימוש עצמי, מקום שרואה אותן באמת במרכז ומעניק להן את החופש לבחור את עתידם במטרה שיממשו את מלוא הפוטנציאל שבהן ויגשימו את חלומותיהן ושאיפותיהן.

✔חוויה חברתית עשירה ומהנה. ✔אווירה שלווה, משפחתית, חמה ותומכת. ✔הדרכה ופעילות חברתית עשירה ומגוונת. ✔תמיכה וסיוע בלימודים בהתאמה אישית, תגבורים לבגרות. ✔מרכז למידה והעשרה. ✔מצוינות בחינוך: זוכה פרס החינוך. ✔תעודת בגרות ותעודת בגרות טכנולוגית. ✔תוכנית ליווי בוגרות. ✔מלגות – סיוע נרחב במימון השהות בפנימייה. ✔סביבה פסטורלית, פורחת וירוקה היוצרת סביבת מגורים כפרית. ✔חדרים מעוצבים, ומרווחים המעניקים תחושה ביתית. ✔ספרי הלימוד והנסיעות לפנימייה – חינם לבנות הפנימייה! ✔חוגים, טיולים חווייתיים וימי כיף. ✔אחוזי גיוס גבוהים לצה"ל ✔מיועדת לתלמידות בכיתות ט'-י"ב מכל רחבי הארץ.

תפריט ראשי

דילוג לתוכן